Cursuri de Programare Scratch | Inventika Place

Cursuri de Programare Scratch pentru copii

Scratch este un limbaj de programare vizual destinat copiilor și dezvoltat de cercetătorii de la MIT (Massachusetts Institute of Technology). .

Diferența fața de alte medii de programare este aceea că Scratch folosește blocuri de imagini in loc de instrucțiuni scrise. Din acest motiv copiilor le este mult mai ușor să înțeleagă pașii logici de urmat in rezolvarea unei probleme iar învățarea devine o joaca.

Conceptele de programare sunt dobândite folosind personaje animate și construind jocuri.

Coordonatele programului:

  • Live online, asistat de trainerii noștri. Înveți programare stând acasă. 

  • Modul inițiere Scratch „Programează-ți jocul tău!” 

  • Grupe de vârstă: 7-11 ani

  • Minimum 6 copii – maxim 8 copii în grupă

  • Un atelier săptămânal a câte 90 de minute

  • 45 lei/ ședință (plata lunară)

  • 5% family discount – pentru frații înscriși la cursuri

Copilul tău se joacă pe telefon, computer sau playstation de la 6 ani, ba chiar te supără că “pierde” prea mult timp cu dispozitivele electronice?

Asta înseamnă că e capabil să le folosească. De ce să nu încercăm să-i explicăm  noțiunile de bază despre cum funcționează și, mult mai important, să-i dăm posibilitatea să experimenteze, să pună în practică ce-a înțeles?

Sistemul actual de învățământ nu pune accent pe acest aspect care în alte țări e prioritar. Desigur, se va întâmpla cândva și la noi, dar ce folos? Copilul tău va fi deja adult și, foarte probabil, va avea dificultăți în a înțelege o societate din ce în ce mai tehnologizată și robotizată.

De la începutul acestui an școlar, peste 2000 de copii au lucrat cu trainerii noștri.

Care este structura atelierelor

1. Introducere în limbajul Scratch. Realizare cont. Prezentare platforma.

2. Mișcare (XOY). Sunete.

3. Evenimente. Control.

4. Utilizarea culorilor. Construcția primului personaj.

5. Vorbire si gândire.

6. Crearea animațiilor: “Robotul dansator”.

7. Robot care evita obstacole.

8. Instrucțiuni simple.

9. Repetiții cu număr de pași. Repetiții până la un moment specificat.

10. Condiții.

11. Instrucțiunea if – else (dacă – atunci).

12. Aplicație X SI 0.

13. Bucle și condiții.

14. Bucle cu număr de pași.

15. Clone si Liste.

16. Pisica și Laserul.

Inca mai stai pe ganduri? Uite cum e la cursurile noastre:

Formular de înscriere